Οι εκδηλώσεις και οι εκθέσεις είναι σημαντικοί λόγοι για τις επιχειρήσεις να κάνουν μόνιμες εντυπώσεις και να παρουσιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Στο τέλος της ημέρας, οι κύριες ιδέες πίσω από μια παρουσία στην έκθεση είναι η παραγωγή μολύβδου και η αξιοποίηση ευκαιριών άμεσων πωλήσεων. Οι επιχειρήσεις θέλουν να αξιολογήσουν εάν πληρώνουν οι προσπάθειες μάρκετινγκ για τα γεγονότα ή τις εκθέσεις όσον αφορά την απόδοση επένδυσης (ROI).

Μετρήστε τον αριθμό των ατόμων που εισέρχονται και εξέρχονται από την εκδήλωση ή την έκθεση σας με ακρίβεια 99%, σε πραγματικό χρόνο. Συγκρίνετε την ημερήσια επισκεψιμότητα με την κυκλοφορία των προηγούμενων ετών.

Ανακαλύψτε τις ώρες λειτουργίας σας στις οποίες η εκδήλωση ή η έκθεσή σας δημιουργεί περισσότερη επισκεψιμότητα. Διαχειριστείτε τις προσφορές, άλλες δραστηριότητες και καμπάνιες μάρκετινγκ αναλόγως.

Βελτιστοποιήστε την κατανομή προσωπικού σύμφωνα με τον αριθμό των επισκεπτών και τις ανάγκες τους εντός της εκδήλωσης ή της έκθεσής σας κατά τις ώρες ισχύος. Αυξήστε τη συνολική ικανοποίηση των επισκεπτών.

Ανώνυμη τεχνολογία ανίχνευσης. ΔΕΝ χρησιμοποιεί κάμερες για τον εντοπισμό ατόμων.

Μετρήστε την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ αναλύοντας την επιτυχία των καμπανιών σας και διαφορετικών καναλιών μέσων που χρησιμοποιούνται σε όλη την έκθεση και στα περίπτερα.

Δώστε την δυνατότητα στους επισκέπτες σας να ελέγχουν την διαθεσιμότητα σας, προσφέροντας τους ζωντανές πληροφορίες μέσα από το website.


